Fjoll-pool

Ikväll smäller det. Blev så trött och matt av att se fjoll-pool springa runt som ett gäng ballerinor på plan. Ikväll får man iallafall se fotboll spelas som det bör göras. Jag tror det igentligen vore bäst för Liverpool att se till så de åker ur innan final spelet mot Man united.. Har de aldrig fått varit med om det tidigare så kommer de få bevittna en utskåpning av dess like. I vanliga fall så hade jag inte ödslat tid på att klaga på pool men efter matchen igår så kan jag inte förstå hur liverpoolfans kan gå med huvudet högt. Skamligt att se proffs spelare slänga sig för minsta lilla.. Hörs hej 

Kommentarer
Postat av: Sofie

moaha..vadå, alla uppskattar en DS. du kan ju ge en ken-barbie annars. det gillade min lillebror i den åldern...okej han kanske va lite yngre.

Postad 2008-04-09 kl 14:25:45
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: maria

det var de tråkigaste inlägget nånsin, ja fatta ingenting ;P

Postad 2008-04-09 kl 15:22:28
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: Micke

6:an kommer i år.

//J.Barnes

Postad 2008-04-09 kl 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback