Frisören

Det var helt omöjligt att hålla sig från att skratta under det här samtalet.

Du jag åh Mr Stanislav säger:

Blev du fräsig i håret?
???

bAllan säger:
haha
men du vilka dårar

Du jag åh Mr Stanislav säger:
haha vadårå?

bAllan säger:
ja.. vet inte vad jag ska säga
tror jag väljer ett annat ställe nästa gång

Du jag åh Mr Stanislav säger:
blev det inte bra då?
va?

bAllan säger:
jao njae
haha
jo det blev väll okej...
men för det första frågade han precis hela tiden hur han skulle göra...
sen fick jag en mindre chock när han drog av skynket och sa han var klar?!
men men =)

Du jag åh Mr Stanislav säger:
javadårå? hade han inte tagit nått då eller?

bAllan säger:
man fick kanske inte mer för 140 bagis =)
jo men halv gjort =)

Du jag åh Mr Stanislav säger:
så de e inge du rekomenderar

bAllan säger:
jooo för fan
jag har bokat tid där åt dig imorgon! =)

Du jag åh Mr Stanislav säger:
haha vad bra...

Ska ta ett kort på han nästa gång så ni får se hur det blev...

Kommentarer
Postat av: Jalonen

Jo jag såg det jag också. Tur att man har nära till kneget så att man slipper skämmas allt för mycket:-)

Postad 2008-04-11 kl 19:38:52
Postat av: Jag

Tror du passar i vilken frisyr som helst!!! Söt som tusan är du i alla fall!!!

Postad 2008-04-11 kl 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback