Lördags nöje

Hua.. Vaknade på soffan hos Näsa med kanske jordens värsta nackspärr i morse.. Igår var det iallafall humor. Var först på kåren och såg ett något band spela.. Såg 2 min och konstaterade att det var kanske det sämsta vi sett och hört. Träffade på en gammal kompis där också. Han stod i sån där overall och såg inte klok ut. En anledning varför man inte ska plugga. Sen fick jag vara Johan Backlund för en stund också, Eriksson lurade någon tjej att det var jag som var Timrås målis. Drog några citat av Challe som man läst i tidningen och hon trodde på det. Sen blev Avvan Va där en timme sen blev det promenad Hem till Näsa. fick en hotell frukost imorse iallafall.. Hotell frukost i ryssland kanske, fil och hårdbrömacka.
...
Sitter och tittar på TV versionen utav Hamilton nu. Den som har rippat den måste vara en jubel idiot eftersom bilden fladdrar hela tiden. Fel att spela in på en kasset som inte gjordes på 80-talet.... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Log

Han är snäll din vän:) Fil och hårdbröd...kunde dock varit värre. Tänk om filen skulle varit slut.

Ps. Jag är också nervös. Man har ju sett hemska händelseförlopp :/

Postad 2008-04-06 kl 16:51:21
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: maria

var du på inte på avenyn igår då? :P

Postad 2008-04-06 kl 19:25:35
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback