Pinsamt

Hände något riktigt pinsamt idag. Hade noll soppa i bilen och åkte då på macken för att tanka. När jag ska kliva ur bilen så märker jag att dörren inte går att få upp. Satt och höll på i 10 min innan jag kom på den briljanta idén att veva ner fönstret och låsa upp dörren med nyckeln inifrån. Över vägde om jag skulle åka till en enslig parkering och kliva ut på andra sidan. Men eftersom det var så lite soppa i den så vågade jag inte. .. Gif gör 4 mål imponerande.. trodde jag aldrig om dom..

Kommentarer
Postat av: Log

Det är nog bara du som erkänner såna saker:))

Postad 2008-04-15 kl 07:40:21
Postat av: mamma

Du tycks ha en olycksvecka så det kan bara bli bättre...alltid en tröst...=)
Hälsningar/Mamma

Postad 2008-04-15 kl 08:59:44
Postat av: Sofie

Men kära Erik, du spelar ju inte ens. Antar att du är rädd att förlora stort. Du är ju lite av en loser i mina ögon. HAHA. *provocera*

Postad 2008-04-15 kl 11:36:20
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback