Insmord i skit...

När jag var runt 15-16 år så var jag på fest hos Micke på Nyvivsta. Det var en härlig sommar kväll, eftersom Micke hade FF så passade vi på att dricka öl. Sedan gick vi neröver mot Vivsta. Eftersom jag hade cyklat till Micke så tog jag så klart den med mig. Natten fortgick och vi hade en trevlig kväll/natt. När jag sedan lite överförfriskad skulle hem så kände jag mig oövervinnerlig på min nya fina cressent. Jag trampade på allt vad den gick när jag slickade den ena kurvan efter den andra. Fart på två hjul är inget att rekomendera i ölat tillstånd. Tyvärr så lärde jag mig den läxan the hard way. Hemma på gården så har vi en stenkant mellan asfalten och gräsmattan med en liten öppning som är gjord för att man ska gå där. Jag kom i full fart och missade öppningen. Seglade över styret och rullade runt på gräsmattan. Klarade mig hel skinnad som tur var. Men när jag resta mig upp så upptäckte jag att jag var alldeles prickig på kläderna. Sen känner jag doften. En skit stinkande doft. Mamma och pappa hade tidigare på dan gödslat gräsmattan med hönsgödsel, vilket jag var full i nu. På den tiden så smög man med att man hade druckit. Så det var bara att gömma kläderna tills man var homealone en kväll så man kunde tvätta dom i smyg...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Kan du inte berätta om kvällen i diket också? :)

Postad 2008-08-11 kl 13:11:54
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha..nu börjar det likna nåt, inte så mycket särskrivning heller. :)

Postad 2008-08-11 kl 17:51:39
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: bella

hahaha kanon erik, bra att du lyssnar på mig ibland :D

Postad 2008-08-12 kl 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback