Marknad eller buckla...

Nu står jag och velar, ska jag ta Eon arena och kolla på Zätas buckla eller ska jag ta stöde marknad och köpa mig en en älg korv utav Vild Hasse. Svårt val faktiskt. Ville åka på marknaden igår, men det var inte en kotte som ville följa med. Förutom syster då. Men hon skulle kunna åka och titta på reningsvärket bara hon får åka iväg en sväng. Var föresten och tittade på not dragningen i Bergeforsen i torsdags. Kanske en miljon fisk fick dom upp. Det var ju jätte skoj med tanke på att jag och Adam spenderade halva natten i en båt dagenföre utan att få ett enda hugg. Men man kan väll inte vara fiske guru varje gång :P

Kommentarer
Postat av: LogLady

Varför åka nånstans överhuvudtaget? Nervproblem? :P En jävla buckla, vad är det att se? Och korv kan du köpa om två veckor på Selånger.

Postad 2008-08-03 kl 14:18:23
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Ida

Har nyss smockat i mig lite vitlkskorv a la Vild Hasse, grymt!! :)

Postad 2008-08-03 kl 15:01:04
Postat av: sis

Jag ville väl för faen inte följa med!

Postad 2008-08-03 kl 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback