Östrands fest

Igår blev det party på östrand hemma hos Micke och Issa. Hade förbannat roligt måste jag säga. Hände lite små roliga saker. Träffade en gubbe som bodde granne där som måste ha haft en svår stänk av demens, jag presenterade mig 10 gånger för honom. Sedan slutade det med att han ramla in i rosenbuskarna så vi fick bära hem honom. Avslutade kvällen med att göra en god gärning när jag vandrade hem genom Vivsta. Jag och Robban såg 2 killar som jävlades med en gubbe, Så vi eskorterade gubben hem safe...pyttipannan med feta ost som jag stekte mitt i natten räddade mig från huvudvärk iallafall.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Här på andra sidan berget kan allt hända!! Och det händer oftast.

Postad 2008-08-11 kl 10:44:21
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback