Överklass

Vilken press ni ger mig. Sitta och få ut tankar och funderingar är inte lätt. Man måste hela tiden kolla så man håller sig innanför ramarna, så man inte hamnar inom psykiatrins väggar.
...
 Upptäckte i förrgår en rätt hemsk sak. JAg har vetat att jag ar jävligt dålig syn men det här tog fan priset, håller jag för vänster öga så ser jag fan ingenting med höger öga. Eller det går bra på nära håll, men på avstånd kan jag inte läsa en endaste sak.. Kanske ska skaffa mig en monokel eller vad dom heter. Bidra med lite överklass i Timrå. Lite bättre en alla andra skulle den säga :P...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Ja det där med psykiatrins väggar känner jag igen, man försöker liksom hålla sig på en "normal" nivå. Dock barkar det iväg ibland. Sen så tycker jag faktiskt att du kan skriva liiite oftare.

Postad 2008-08-09 kl 14:25:47
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback