Allt och lite till...

Åkte in till Hedlund i Granlo vid fyra fem tiden, hamnade kanske i den svinigaste bilkö genomtiderna, mellan Bydalen och Skönsberg hade det blivit tre filigt med stillastående bilar. Så när jag äntligen kom fram till avfarten till Skönsberg så försökte jag vara lite smart och vika av där. Gissa vad det är där... jo kö hela vägen ner till stan. Gör ännu en manöver i Colin McRay anda och viker upp mot Haga. Ni kan ju gissa vad det var där uppe.. Jo kö ner till stan. Höll på att få ett nervsammanbrott. Kände mig som den mest lurade människan i Sundsvall, för tidigare när jag var vid Birsta så stod det 5 bilar i kö på den avfarten... Men den hoppade jag för att inte spilla dyrbar tid.. jo tjena...
...
Vilket fall så var jag och såg Arn ikväll, riktigt bra var den, men den häll inte samma klass som den första. Men jag tycker endå att det är en sevärd film. Efter det så satt vi och vänta på en kille som hade suttit bredvid oss, satt säkert 20 min och väntade på han. Enbart för att karln hade målat en sån där skruv mustash och satt och pratade med sig själv under hela filmen.. Helt klart värt det...
....
Igår var jag och såg på Lucksta - Ljustorp. Satt framför en kärring som inte gjorde annat än att surra och det kom fan inge vettigt alls från henne. Där var det svårt att hålla sig för skratt kan jag lova. Höjdpunkten var när hennes son hamnade i en dispyt med en annan spelare,

- Nu är Dennis förbannad, den där minen känner jag igen. Undra vad han sa till honom.. Hörni vad tror ni han sa till honom?

En kille som sitter bredvid säger högt så hela läktaren hör
- Han sa att passar du dig inte så kommer du få duscha med min mamma efteråt.

Nu måste det bli sängen ifall jag ska orka upp och tvätta kl 07 i morgon. Sov gott!

PS: Farbror Melker och Fru Petrell kom och firade min 26 års dag

  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gubben till höger är inte det Gordon i Batman?

Postad 2008-08-28 kl 10:55:40
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback