En utmaning av nått slag

Jaha tydligen ska man svara på dom här frågorna med ett ord...

Var är din mobiltelefon? Jackfickan

Var är din andra hälft? Omjagsåvisste  (haha)

Ditt hår? Tjockt

Din mamma? Mamma

Din pappa? Pappa

Syskon? 2

Det bästa du vet? Klura

Din dröm inatt? Spion

Din dröm/ditt mål? Slasing

Rummet du är i? Arbetsrummet

Din hobby? Flera

Din skräck? Orm

Var vill du vara om 6 år? Ilivet

Var var du igår? Hemma

Vad du inte är? Tråkig

En sak du önskar dig? Slasing

Var du växte upp? Skolgatan

Det sista du gjorde nu? Snusa

Dina kläder? Randigt

Din TV? Projektor ( är just nu i krig med radio/tv tjänst )

Ditt/dina husdjur? Inget

Dator? Dell

Ditt humör? Strålande

Saknar någon? Ja

Din bil? Pärlan

Något du inte har på dig? Keps

Favoritaffär? Vet inte

Din sommar? Varm

Älskar någon? Ja

Favoritfärg? Röd

När skrattade du senast? Nu

När grät du senast? Vetej

Gillade inte den här, skulle ha velat skriva en hel historia på varje fråga. Jag gillar inte att fatta mig kort, Jag är en utsvävare...

Kommentarer
Postat av: Loggy

Men du kan ju skriva EFTER för att dementera :) Och sen så undrar jag över projektorn, har du en på riktigt? Jag har efter mailkorrespondens med Kiruna beslutat att jag snart kommer "köpa en projektor" och bara "se på dvd, EJ inspelningsbar dock"...är det din plan också eller?

Postad 2008-12-01 kl 20:22:34
Postat av: stanislav

MEn Loggan! inte visste jag att du var så tekniskt kunnadne :P...Näe jag har ingen projektor, men jag har sagt till dom i 4 års tid att jag har det. Men nu har dom börjat envisas om att dom ska komma in och se på den.

Postad 2008-12-01 kl 20:38:30
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: sis

vem saknar du igentligen om man få fråga... sväva ut ge mig!!

Postad 2008-12-01 kl 21:31:40
Postat av: Loggan

Okej, NU verkar det som att jag också får kommentera :) Onödigt av dig att ha lösenord på kommentarerna, Erik :D



Jo jag är grymt teknikkunnig! Kan inte bli annat av att leva med en prylbög som uppdaterar mig (mot min vilja såklart) om det mesta inom eletronikens o teknikens värld.



Det där med Kiruna då...de FÅR ju inte komma in hur mycket man än bjuder in dem, eller är det annorlunda när man bråkat så länge?

Postad 2008-12-03 kl 11:13:29
Postat av: stanislav

Men jag har inte satt nå lösenord eller nått, det ska ju bara vara att kommentera som vanlingt.



Näe dom får inte komma in, dom får helt enkelt lita på vad man säger. Men det är ju just det dom inte gör så man känner sig som judarna i tyskland..

Postad 2008-12-03 kl 13:15:06
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hahaha, du är rolig i vanliga fall men nu vart det bara tråkiga svar..du borde göra den igen men sväva ut den gången!! :D

Postad 2008-12-19 kl 01:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback