krims

Nu sitter jag och arbetar med en film lek till nyår... Den är i princip likadan som musiklekarna jag gjort förut. Men den här gången så är det en DVD med film snuttar, kan nog bli rätt roligt, men det är förbannat tidskrävande, tid som jag känner att jag inte riktigt har. Men det är roligt som tusan. Imorgon blir det en sväng på bolaget för att inhandla skumpa och öler... Var och köpte ciggarer tidigare idag. Fan va nice att puffa garre och dricka lite Iland mist. Haha känner mig redan pinsam...Men alla barn där ute.. det är farligt att röka, men man får göra det på nyår...

PS: ska lägga ut lite julaftons fotografier, men det är ju någon familje medlem som lagt beslag på kameran

Kommentarer
Postat av: mia

läs min bloooooogg!

Postad 2008-12-30 kl 17:03:14
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Leffe

Din lek var riktigt dålig. Den där Micke hade ju gjort en skitbra lek. Hälsa han det.





// Leffe

Postad 2009-01-04 kl 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback