Måndags redovisning

Fagerdal måste vara den farligaste stadsdelen i Sundsvall. Det e ju rubriker minst en gång i veckan om knivbråk, mordbränder och misshandel. Verkar vara helt galet där uppe. Men endå så är det dom från Fagerdal som lydigt står med bilarna utanför krogen på helgerna och kör hem än..
...
Julklapps inköpen går strålande iallfall. Men nu får jag ta resten vid nästa lön. Ska bli skit skoj att göra klart inköpen efter jobbet den 23é. Men det ska mycket till innan jag känner mig stressad. Jag kommer nog framstå som ett rött lakan bland vit tvätten...
...
Helgen då? Svårt att få en så mycket lugnare helg, Idol slapp hos Putte på fredag och sen på lördag var jag ute på alnön efter hockeyn med Viggo och Linus. Så igentligen borde jag känna mig utvilad inför den här veckan. Men det är jag såklart inte. Nu ska jag piggna till, så hörs vi sen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Att jag aldrig får stå med på mitt eget hem, det är som att jag inte bor här.

Postad 2008-12-15 kl 12:10:34
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback