strömavbrott och julbord

Igår var jag så sjukt trött efter lunch, det enda jag hade i tankarna var att få lägga mig på soffan hemma en liten stund. Men så blev det såklart inte, först siba och hjälpa Adam till ett datorköp. Sedan in till Timrå för att hämta ut biljetten för juldagen. Sedan blev det tripp till Fuske för att hjälpa Adam att komma igång med datorn. Så vi satt där som två nördar och klicka på varsin dator. När hungern började smyga sig på så skulle vi äta varma mackor som Ida snällt nog fixat åt oss så går strömmen. Så det blev ljumna mackor istället. Men det var fin fint de med.
...
Idag var jag på julbord med jobbet. Va säkert 100 pers där. Hade så jävla kul åt en kille som satt och funderade på en jul låt som han ville ha önskad spelad utav trubaduren. Men han kunde inte komma på vad gruppen hette. Så han förklarade att mig att refrängen gick " nu är det jul igen " men att det var inte riktigt en jul låt. Så jag svarade Just D... han glodde på mig som om jag menade " just det..." och väntade sig en fortsättning på meningen. Haha så jag föll i skratt och sa att gruppen heter just D... men han kopplade endå inte. Slutade iallafall med att han fick ringa en kompis som kunde kolla upp på datorn vad det var för låt han sökte....

hej hopp gummi snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback