Äntligen

Nu är jag äntligen hemma. Eller kanske inte riktigt hemma, hos jocke och syster i fagervik. Vi avslutade Birsta trippen med plantagen, halva priset på hela butiken. Tror ni det var lite folk där? Tanter som röck i växterna så det var som ett rök moln av blommjord. Leka kuler över hela golvet. Kassörskor som grina i förtvivlan. Sen en preggo syrra mitt i allt det som kura ihop sig som en boll och plöjde fram till tullpanerna... Kanske lite överdrivet. Men en dag på ikea med syrran gör att man måste se hur det kunde ha sett ut.. Hörs hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha preggosyrra som rullar ihop sig till en boll, det behövdes faktiskt inte... jag rullade fint ändå. Jag har så mkt tulpaner här så jag har inte plats för dom...

Postad 2008-02-16 kl 12:29:13
Postat av: maria

varför ha du inte sagt nåt tidigare????? jag va ju i birsta idag ochmissade det totaaaalt!!!

Postad 2008-02-16 kl 15:01:01
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback