Döda katten!

Efter påtryckningar så måste jag skriva att jag hunnit med fler kaffe rep, igår var jag nämligen också på waynes coffee och drack kaffe, men den här gången var det i sällskap av min syster. Jo jag vet ikea två dagar i rad.. är du tjej eller. Jag hade faktiskt ett ärende där igår. Jag köpte nämligen en ny kavaj. Sen efter ikea svängen så blev det middag och ännu en kopp kaffe hemma hos syster.. Där hände det faktiskt en rätt kul grej vid middagsbordet. För någon vecka sedan så hade sonen i huset sålt en katt för.. inte vet jag 300 kr kanske.. Men de som köpte den har haft lite problems med den, den har nämligen vägrat att gå på lådan utan istället kissat ner typ allt. Så de hade planer på att avliva katten... Men av någon anledning så lärde sig katten gå på lådan samma dag som den skulle avlivas.. så den fick vara kvar... Vilket fall så sa min syster innan vi åkte ikea det till den äldre dottern, att de hade varit nära att den skulle få avlivas.. sen under middagen så säger syster då till den yngre sonen att hon fått ett sms  från köparen  i morse och hälsade att det var bra med katten och  bla bla bla.. sen går det en liten stund och den äldre syster säger då till lillebror sin... "DOM SKULLE DÖDA DEN!"... var iallfall rätt kul..
...
Var till Putte idag, vi blev såklart sugen på kaffe. Så vi tänkte att vi skulle gå på något fik här i Timrå.. hmm finns ju inget. Helt allvarligt!.. slutade med att vi drog in på olearys och tog en kopp där. Men är det inte lite skrämmande att det inte finns något fik?.. ska man allvarligt talat behöva åka till birsta för att få sig en kopp kaffe?.. Aja hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur för katten att den lärde sig vart den ska kissa. :) Men köpte du en kavaj på ikea?

Postad 2008-02-28 kl 21:20:06
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: maria

det där var invecklat :P

Postad 2008-02-28 kl 21:22:08
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: Djurgårn tills jag dör..

Bra skrivit erik..men jag säger bara drivrutiner,jag vet att du fixar det här:)

Postad 2008-02-28 kl 22:32:29
Postat av: LogLady

Här SKULLe jag ju kunna flika in att IKEA inte säljer kavajer. Men jag låter bli dock:) Det är ju fredag.

Postad 2008-02-29 kl 08:08:27
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback