Mek

Idag har jag mekat med bilen. Legat på rygg under bilen och snusat snus med oljiga fingrar. Slagit knogarna i rostiga bultar och petat ut järnflisor ur ögonen. Kanske inte låter så jätte roligt, men det är faktiskt rätt skoj. Jag har inte en aning om vad jag gör, farsan pekar och säger att den bulten ska bort.. sen när den e borta så får man hämta lite verktyg så att han kan ta bort den på rätt sätt.. haha ungefär så är det...

Dagens ungdom.. man blir ju mörkrädd.. 2 goth liknande människor står bredvid mig på busshållplatsen, en kille och en tjej... Och de står och spottar på varandra. Helt ärligt, de stod och bytte spott lobber på varandra och flamsade runt. Tur att man hade Avantasia - lost in space albumet inlagd i mobilen.. just fade away...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback