Mm desamma

Haha verkar fortfarande bara vara jag som kallar birsta city för ikea.. jag kallade det aldrig för ikano huset heller... men men, så det inte ska bli några missförstånd så har jag köpt kavajen i birsta city huset...
...
Har ni aldrig tänkt på att man använder ordet "desamma" lite för ofta. Jag menar hur många gånger har man inte sagt till grabbarna på pizzerian "desamma" när de önskat än smaklig måltid. Eller som i trapphuset häromdan när man säger krya på dig, och man får ett "desamma" tillbaka. Hmm man kanske går och ser sjuk ut...
...
Mustasch ikväll på stadshuset. Synd att det är just där de ska spela. Annars hade jag gärna gått och sett dem. Magnus Betnér imorgon på tonhallen. Finns en stor chans att jag går och ser det. Programet han hade på femman var ju sjukt roligt. Näe nu ska jag tjata lite på syrran så hon köper med sig lite uppånervända vaniljebullar till kaffet... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: LogLady

Detsamma. Eller desamma...spela roll *viker mig dubbel av skratt* Detta är så fantastiskt roligt Erik. Och jag antar att det retar folk och DET är roligt om nåt!

Jaaaa, vem fan sa ikanohuset? Ikea var alltid ikea. Möbler och kläder var ikea. Men inte nu längre. Kim han säger Birsta Kitty. För ord som stavas med C (som Calle t ex) kan ju även uttalas med K. Smart unge.

Postad 2008-02-29 kl 11:22:45
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Ida S

Jag säger också IKEA till allt...det är lika bra...svårt att ändra på gamla vanor.

Tänkte bara meddela att Forden gick RAKT igenom besiktningen! Tänkte säga det till dig eftersom du ser ner på min bil ;)

Sup och Svälj, trevlig helg!

Postad 2008-02-29 kl 18:56:27
URL: http://idaelisabeth.blogg.se/
Postat av: SYSTER

men ryck upp dig, det går för långsamt mellan inläggen.. ;)

Postad 2008-03-02 kl 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback