Nyår

Fick värsta återblickarna nyss.. allt pågrund utav Alice coopers - He's Back (The Man Behind The Mask). Vilket nyårs firande det var.. kanske inte det bästa man varit med om. Men det var en hel del skratt den kvällen. Nyårs firande i Skönsberg kommer nog inte att ske på länge... jädrar vad svårt det blev att skriva, inte för att man har svårt att minnas kvällen, utan snarare för att det hände så mycket....  En trapp uppgång med 3 fester i olika lägenheter. Jag och några vänner i den ena. I den andra så var det några invandrare i min ålder som satt och drack i lukten av mellanösterns kryddor. I lägenhet nr 3 så var det vänster lagda studenter. Varken kött smink eller massproducerade kläder fick förekomma. Vi från vår lägenhet hade flyttat oss från bottenvåningen in till vänster organisationen som dukat undan soya rätterna för att ägna sig åt vanlig svensk nyårs supande. Det var kul för stunden att sitta och prata politik och förållanden i de svenska minkfarmarna. Men när vi elelr rättare sagt jag försökte få en liten sammanslagning av det hela så barkade det ut. Vänster ville inte ha in invandrarna,  någon kallade några för rasister och trapphuset var ett faktum. Som tur var så hade 12 slaget redan infunnit sig så det var ingen större skada skedd. Vänster folk har aldrig fallit mig in i smaken sen dess.   
...
Bonus fakta: När jag var 7 år så släppte Vanilla Ice sitt kanske första och sista album, men hela den skivan kunde jag utantill. Då snackar vi inte vad låtarna hette, utan jag kunde rabbla texterna. Jag var en liten rappare när jag var liten alltså. Vilket Öberg alltid hade lika roligt åt. Han ville alltid att jag skulle rappa som Vanilla Ice. Nu kan jag lyssna på en och samma låt 200 gånger och med lite tur komma ihåg refrängen... Hörs hej1

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahah hahahah hahahahah

Postad 2008-02-14 kl 18:02:23
Postat av: Angen

Hahaha..glömmer aldrig de nyåret!
nose fick gå upp å säga åt dig flera gånger att vara tyst :P
hahahaha!

Postad 2008-02-28 kl 09:40:22
URL: http://angenf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback