Schlager

Slog på teven ikväll och möttes av en kabab pizza.. sen stängde jag av.. fy faan vad illa!! Jag skäms över att vara Svensk.. Näe det blev bara 30sek schlager iår. Det är 30sek mer än i fjol.. satt mig istället och kolla vad det var kroppen behövde om man ofta får sendrag. Hade hört för längesedan av en massör vad det berodde på, men jag hade förträngt det. Det var iallafall magnesium. Magnesium finner man i grön sallad, nötter och fullkorns produkter. Nu sitter jag och äter lite chilinötter och förebygger sendrag.. Så nu har jag lärt er något nytt idag. Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alkisarna får ofta sendrag, på riktigt...de behöver B-vitamin...är det samma som magnesium kanske? Ta o fundera över dina alkoholvanor.

Postad 2008-02-17 kl 16:03:36
Postat av: I

KebabbPizza Slevovitsa!

Jag ringde och rösta på dom 3 ggr igår....

/Stolt Svensk!

Postad 2008-02-17 kl 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback