fyllgubbe

Idag har jag sett kanske det roligaste jag sett på länge.. kanske det orligaste någonsin. En gubbe (45-50år) föll från läktaren. Det låter kanske jävligt hemskt, men allvarligt det var sjukt roligt. han satt nästan precis  under oss raden nedanför. Men i andra perioden så satt han 4 rader längre ner:P... Han föll baklänges i slowmotian över de som satt framför han, sen rullade han över nästa rad, osv... efter fyra rader så var det någon som fick stopp på han.. då satt han sig ner på en ledig plats där och såg klart perioden. Jag får som rysningar i kroppen om jag tänker att det hade varit jag... Jag skulle ha rest mig upp, och tagit bilen hem. sen hade jag inte satt min fot där på evigheter. Bör tilläggas att han var kanon full också.. i tredje perioden så var han lite hängig, misstänker en hjärnskakning och lite mycket inanför västen. Lite extra roligt att han var där med jobbet och hade 2 rader med arbetskamrater vid sin sida.. Ännu roligare att företaget var matchvärd. Pricken över i är att han jobbar som busschaffis. Så vi hoppas att det inte är han som kör skolbussen i morgon.. 

Kommentarer
Postat av: LogLady

Jag har kommit på nu! Det heter personalfest! Eller skrev jag det igår?*förvirringen är total*

"Han satt nästan precis under oss raden nedanför"...vad är det för mening? *svenskaläraren i mig kommer fram då och då* Hmmmm, vem var fyllgubbe egentligen? Hade du inte nyktrat till när du skrev inlägget eller?

Postad 2008-02-01 kl 10:34:17
URL: http://www.LogLady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback