morgonstund

Älskar kabeldragningar... När man äntligen startat upp alla program, alla internet explorer fönster och satt sig till ro med mp3 spelaren, kaffe och snus.. då fastnar man med skon i tangetbordskabeln och låser hela datorn. Eftersom det inte rör sig om den snabbaste datorn så har man en halvtimme till att återigen starta upp allt.. Men nu har jag knytit fast fötterna i stolsbenen med skosnörena så nu ska det inte vara några problem.  

Har by the way laddat mp3´n med dance musik från 2002.. Riktigt bra dance år faktiskt, det är nästan lika skarpt som -92 och -94. Har ännu inte riktigt lärt mig tids passningen av bussarna.. kom 14 min för tidigt till bussen i går. Av någon anledning så fick jag för mig att det tog 20 min för mig att gå till E4 platsen från mig. Värsta var att jag stressade så jag höll på att slå en volt på parkeringen. 

En vecka till löning! 7 Dagar till löning! 168 Timmar till löning! 10080 Timmar till löning! 604800 minuter till löning! 36288000 sekunder till löning!.... Om jag längtar? Näää inte ett dugg :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback