NHL Turnering!

Vi hade samlats för att spela NHL turnering hos putte i fredags. Men igentligen så började turneringen redan en vecka tidigare. För det var då de första psyk smsen började cirkulera. Faktum är faktiskt att psykningar inom tv-spel är lika vanligt som bakfylla på söndagar. Psykningar är även lika viktigt som ölen för att få bakfyllan. Vilket fall så hade jag ett tydligt övertag vad gällande psykningar under hela veckan. När fredags kvällen kom så börjades rond 2 i psykningar, Den första ronden går ut på att man höjer sig själv till skyarna medans man sänker motståndarna. Den andra ronden är helt tvärtemot. Då sitter man och säger att man inte spelat på flera år. Hur man inte vet hur det fungerar osv.. Vilket då gör att de som man ska möta känner en liten oro över att förlora mot någon novis..
vilket fall så var det en lyckad kväll. Det dracks öl och det spelades NHL. Som ni säkert redan förstått så vann jag (så klart) med klar överlägsenhet. Christer som fått tagit del av mest med psykningar åkte på så förnedrade resultat så jag tror inte han hämtat sig än. Själv så återhämtade jag inte mig förns på söndag! Det tog rätt hårt att komma hem kl 06.30.
...
Veckan som kommer blir lugn, det blir mestadels jobb. Imorgon ska jag göra en blåstädning hemma.. verkligen dags. Så imorgon kväll blir det en svängom med traVOLTA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback