Semester öppet igen

Som ni kanske märkt så har uppdateringen av bloggen minst sagt varit bedrövlig de senaste veckorna. Men nu under semester så har jag faktiskt inte haft tid, och de gånger jag satt mig ner för att skriva så har det varit hundra saker jag velat skriva. Men hjärnan har bara strejkat och inte alls velat få ut det i skrift.. Så jag ska försöka ta lite i sänder.
...
I torsdags fyllde Viggo 2 år. Värsta stor grabben nu. Kan tro att det bara är 2 ord han kan. Traktor och bajs. Han fick iallafall en sandlåda. Kanske inte var så roligt att få eftersom den levererades som en brädhög. Idag så var jag iallfall dit och hjälpte till att sätta ihop den och fylla den med sand. Så nu lär han iallfall vara nöjd över presenten.


  

Viggo hjälper såklart till så det blir riktigt gjort

Kommentarer
Postat av: LogLady

Tror du får byta tillbaka til den gamla bloggdesignen, det hände lite mer här då. Sen hur det hänger ihop kan man ju undra...?

Postad 2008-07-22 kl 16:00:06
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Elin & Odin

Jag vet ett tredje ord... Mannen! (spindelmannen) Verkar vara en favorit. Ha en skön helg!

Postad 2008-07-25 kl 14:44:18
URL: http://odins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback