bränna skiva

Idag har jag lyckats med något som jag inte klarat av på flera år. Jag har lyckats bränt en HEL skiva med bra låtar utan en endaste utfyllnadslåt. I vanliga fall när jag gör en skiva så brukar det bli så spridda skurar, ena låten är en skön dance låt för att nästa låt är en winnerbäck låt. Eller så blir skivan på 12 låtar. Nu blev det 20 låtar samma kategori och sjukt sköna låtar. Men ni som är moderna kanske inte har samma problem, ni laddar vell bara över någon gammal dänga i mp3 spelare.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Oj mp3-spelare...det var längesen, tur att du påminde mig om att de existerar annars hade jag totalt förträngt. Här hemma används det inte skivor, men USB-minnen däremot! Jimmy har en förkärlek till dem. De används till allt- mobilen,dvd:n,stereon. Sjuk hang-up!

Postad 2008-06-05 kl 07:48:47
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback