Lyfta bucklan?

Gormorgon allesammans. Om nu undrar vad jag gör uppe nu så är det inte pågrund utav att någon unge har vaknat och ligger och skriker, utan för att jag ligger och tittar på NHL. Hade hoppats på att få se Zäta lyfta bucklan, men han har lite problem med att göra mål. Andra förlägningen ska nämligen snart börja. Blir det inte mål snart så vet jag inte vad jag gör. Matchen är iallafall grymt bra! Hoppas bara matchen går som man vill.
...
Det brinner i Hassela, undra om man ska bege sig dit och vara lite nyfiken åskådare. Ett packet grillkorv så kan man vara där hela dan.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jasså du är en liten bloggarnörd du med ; ) hehe

Postad 2008-06-04 kl 12:26:57
URL: http://www.fruliden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback