Sweden nationalday - långhelg - klassfest

Idag är det Sveriges nationaldag! Vilken grej. För att ni ska kunna fira denna dag på ett bra sätt så ska jag upplysa er med lite onödigt fakta. Det gula på en vimpel ska vara vänd neråt, för det symboliserar fälten (inte solen som många tror). Och då går det förståss inte att få något annat än det blåa uppåt. Det blåa sympoliserar himlen (inte havet som många tror). Mitt firande kommer bestå utav att jag klämmer en kall under dan. Jag ska nämligen på klassfest på kvällen. Jag ska träffa den tjej som jag frågade chans på i ettan! Tjejer jag skickat lappar till under matte lektionen och killar jag bråkat med på skolgården. Fatta att det här är ingen lek inte. Näe det ska inte bli något farligt alls. Ska bli skoj att träffa alla facebookvänner...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Sympoliserar? Har du lagt dig till med en finländsk brytning nu eller? Ha det så skoj på klassfesten, själv skippar jag mina. Ser jag nån gammal klasskompis så vänder jag bort huvudet. Därav "utan glasögon känner jag troligen inte igen dig!" J*vla bra ursäkt! Och det ÄR ju sant.

Postad 2008-06-06 kl 13:26:21
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback