Klassfest del 2

Nu är man pigg igen. Var helt färdig i går efter klassfesten. Inte många lördagar jag bara legat hemma och inte orkat gjort ingenting på . För att nämna lite om klassfesten så var det en riktig höjdare. Jag Christer och Fredrik satt i Fagga och drack iskalla öl i sommar solen och pratade gamla minnen. Vi hade bestämt oss alla tre att inte vara på fyllan när vi kom till förträffen, Trodde förståss att alla hade sådanna tankar. Men när vi kom dit så var det en riktig fylle fest. Men några enstaka undantag.
Det var riktigt roligt att träffa alla gamla klasskamrater. Hoppas dom tyckte det samma :P...
...
Innan klassfesten så var jag och inskaffade mig ett par nya skor. Men eftersom jag var ensam och inte kan bestämma mig själv för något så skickade jag den här bilden till Sofie och frågade vilka jag skulle välja mellan. Hon tyckte dom gröna..


Kommentarer
Postat av: maria

gröna!!

Postad 2008-06-08 kl 19:31:04
URL: http://mariareh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta int de gröna.

Postad 2008-06-08 kl 20:27:52
Postat av: Sofie

Blev det dom gröna då? :)

Postad 2008-06-08 kl 23:37:10
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback