Utmanad utav Lillaste

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

  1. Jag har orm fobi. Så pass att jag spolar toan innan jag sätter mig. I min värd så har en och samma orm försökt sig bita mig i röven i flera års tid. Men jag spolar alltid ner den i källaren.
  2. Jag står aldrig på avloppsgallret när jag duschar. Samma sak där, tror att jag kan få 4 gift tänder i hälen
  3. Jag öppnar öl/dricks burkar bara till hälften. Anser att det blir godare så.
  4. Köper bara gröna flaskor på bolaet. Sorterar alltid ut dom bruna. Samma sak där, anser att dom gröna är godare
  5. Jag använder aldrig borsten för att göre ren ludd filtret i torktumlaren, jag tar bort luddret med luddret..
  6. Älskar ordvitsar, sitter faktiskt och skrattar högt för mig själv nu om att ludret tar bort luddret....

Jag utmanar: Loglady, Maria och Elin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tar också bort luddet med luddet. :D

Postad 2008-06-28 kl 10:27:48
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: maria

hahahah du är så dålig! ;P ormar är väl inge farligt?

Postad 2008-06-29 kl 10:49:28
URL: http://mariareh.blogg.se/
Postat av: Putte

hurru indiana jones! har för mig att du inte blogga på helger? :P

Postad 2008-06-29 kl 14:21:48
Postat av: Anonym

glöm inte att spola... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback