Blir de en lattemorsa?

Oj vad trött man är idag. Nu är det by the way 4 timmar och 17 min tills jag slutar. Ska bli härligt värre att softa ner sig i sin egen soffa. Tror jag ska ta en sväng och hälsa på da Nose ikväll. Se hur livet leker för sport journalisten. Kan tänka mig att det är väldigt roligt att gå till jobbet för honom nu.
...
10 dagar över tiden för syster. Kan ungar växa fast där inne? Tror jag måste wikipedia lite om de där. Längtar verkligen tills hon får den där ungen. Gud vad lungt och skönt jag kommer att få det då. Inge mer tjat om IKEA svängar varannan dag. Men sen kan jag tänka mig att hon istallerar en latte hållare på barnvagnen och spenderar dagarna på soliga Sundavalls gator. Jävla glidare... :P Hörs hej!

PS: googla på lattemorsa nyss. Helvete vad bloggsverige skriver om dessa.

Kommentarer
Postat av: Helly

Hehe, ja... han ser ut som en lite råtta! :)
Men hur gåre för kimmy? kan dom ha misstagit att d är en baby där? D kanske är en hårboll i maggen? hörde om en kvinna som fick operera ut flera kg hår ur magen en gång... kan d vara så?

Postad 2008-03-25 kl 11:58:01
URL: http://helldorf.blogg.se
Postat av: Log

Ojojoj...tror du att hon kommer överge Birsta och alla affärer för att hon får barn? Nej, det blir VARJE dag då!

Postad 2008-03-25 kl 15:22:21
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback