chilidrink

Ok helt ärligt, nu så här i efter hand så var inte chili drinken så god.. Har en jäkla halsbränna. Men det kanske inte är för den. Vuxen poäng igår. Avrundade kvällen i tid och tog bussen hem. Träffade Pernilla och Lill-Erik på busshållplatsen. Erik stod och yrade något om att han hade jagat katter på primero tror jag... Måste kolla upp hur det står fatt med honom..
...
Hockey var det ju igår. Det där e en match man kommer att minnas länge.. grymt va det!!!
...
Idag ska jag hälsa på Mike Modano som fyller 26. Måste ringa Christer och höra vilken tid vi skulle dit. Sen innan jobbet så ska jag åka förbi syster och se på "Blårand". Jag är faktiskt riktigt stolt över min syster nu. Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: Log

Blårand?

Postad 2008-03-29 kl 14:46:54
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: maria

blev de en flicka eller pojke då? :D

Postad 2008-03-29 kl 16:56:00
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback