Där snuva vi dom blå....

Oj då nu var det nära att bli dyrt.. Efter att jag släppt av Anton på Banérgatan så for jag genom Vivsta. När jag åker förbi ICA parkeringen så står polisen där. Jag höll 50 och hade inge bälte. Som tur var så kom det mötande trafik så de kunde inte svänga ut bakom mig. Jag skyndande mig upp på parkeringen stängde av bilen och klev ut på kanske 3 sekunder... på 5 sekunder så var polisen där. Blås kontroll och tillsägelse blev det dock bara. Mycket vänlig och förstående konstapel. Även till mitt halv taskiga skämt om att det var tur att jag inte druckit idag...
...
Var och grattade Putte på sin 26 års dag idag. Blev dock lite pinsamt eftersom de saker vi köpt inte hade hunnit komma med posten. Men vi får vell gå ner imorgon med paketen, då får man ju en fika till :D..
...

Kvällens lärdom:

* Ta på bältet!
* Håll hastigheten!
* Beställ presenterna i tid!

Kommentarer
Postat av: Putte

Bästa var kanske att den jag fick inte passa :>

Postad 2008-03-10 kl 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback