Falsett Erik

Hmm utmaningen gick inte så bra som jag hade tänkt. Kan bero på att vi valt samma klipp! Av miljoners miljoners klipp som finns på youtube så ska timrå borna välja samma klipp...
...
Sitter och försöker prata med Jon om matchen igår.. han vill inte prata med mig, tror det är för att Timrå vann. Så nu ska jag sms och msn bomba han tills jag får svar hehe... Hörs hej!

Ps: Tänk vad skrämmande om Sofie och jag skulle lyckas åstakomma samma bidrag i musik utmaningen! Då borde jag fundera om jag själv borde ha suttit i samma panel som i youtubeklippet.

Kommentarer
Postat av: Log

Kommer utmaningen med Sofie också att läggas ut här? *hoppas, hoppas*

Postad 2008-03-14 kl 12:47:51
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Putte

Ja dom ska ju göra en video till som ser ut ungefär såhär å tycker ja.
http://www.youtube.com/watch?v=N2rZxCrb7iU

Postad 2008-03-14 kl 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback