Guds hämd på mig...

Nu har man fått smakat på guds förbannelse. Efter mitt tidgare blogg inlägg över den stackars killen i trapphuset som hade igenmurat ansikte så har jag fått smaka på samma medecin. Jag har dock inte åkt på spö. Jag har fått en ögon inflamation. Syrran sa att det var det värsta hon någonsin hade sett. Imorse när jag vaknade så kunde jag knappt få upp ögonen. Ena ögat är nästan helt rött. Samt att jag är röd runt ögonen. Besöket hos VC gick inte som jag hade hoppats. Jag trodde hon skulle skölja ögonen med någon super vätska som gjorde att jag kunde visa mig bland folk på engång. Jag är ju kille, jag tror ju att allt går att fixa på engång.  Men tydligen skulle jag få gå så här  minst en vecka till. Jag har varit på en sympati jakt hela dan. Vill ju få ömkliga små ögon tillbaka och en klapp på ryggen. Men hitills så har jag bara fått " Kanske är ebola virus du fått " och " de kanske får amputera ögonen "... Nä så det e bara att gömma sig bakom pilotbrillorna och hoppas man får behålla synen..  Hörs hej!

PS: Hade gärna lagt upp en bild. Men jag vill gärna behålla de läsare jag redan har...

Kommentarer
Postat av: johanna

jag beklagar :(

Postad 2008-03-04 kl 17:24:09
Postat av: LogLady

Jooooo, lägg upp en bild!!!

Postad 2008-03-04 kl 18:27:27
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback