Han räddade ju brännvinet!

Skrivs mycket skit om att Timrå har en hel kedja med finnar.. Att vi inte satsar på svenska spelare osv.. Men varför nöja sig med en halv bra spelare när det finns bättre? Nu är det så att de tre finska spelarna har lekstuga med alla lag. De bidrar med högra klass på elitserien. För utan utlänningar skulle elitserien vara Europas sämsta liga.
...
" Det finns bara en enda möjlighet till att jag befinner mig i Swedbank Arena någon till gång denna säsong.. det är om MoDo nu vinner 3 raka matcher och får en fjärde match hemma.. jag tänker inte offra någon hundralapp för att se den här bedrövelsen live.." Citat från Modo-bloggen. Det är lätt att vända kappan efter vinden.
...
Men slut surrar om hockeyn nu. När jag åkte hem från jobbet igår så tog jag den vanliga turen igenom Timrå City :P.. Vad skådar mitt öga om inte en A herre som slår en volt utanför domus och landar på ryggen. När han sedan ligger raklång på rygg så sträcker han upp armen med bolagskassen och tittat så de klarat sig. Vilken kille!!.... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

men äru rolig eller! Har följt Timrå i flera år, men sen dom kom upp i elitserien inte lika mycket. vart bara nåra matcher. men det är kul å se att det går bra...men bara för att man inte går på matcher betyder det att man skiter i det då, antar ja?

Postad 2008-03-16 kl 16:44:00
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: maria

hahaha klockrent! klart han blir orlig när han lagt ner sina sista slantar på god dricka ;)

Postad 2008-03-16 kl 20:34:14
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback