Lätt att vara kaxig.

Måste erkänna att det här är liiite pinsamt. Jag berättade för de som sköter blogg.se att det troligtvis skulle bli folkstormning till min sida, så det är nog lika bra att dom sätter in extra folk och hyr in några data tekniker som kan sitta i serverförådet under den här dan... Eller så inte.  Idag är det kvartsfinal 2 mellan Modo - Timrå kommer dock inte vara lika nervöst idag, kanske beror på att jag inte ska åka och se matchen.
...
Nu är det en dag till den stora tävlingen, bakom kuliserna så pratas det inte om hur Nordman piskat Carola. Det pratas om vilket klipp LogLady har valt ut. Själv så väljer jag mellan så mycket. Det som är så svårt är att det ligger lite humor bakom nästan alla klipp. Känns som att man måste ta ett klipp när 40 st ramlar ur båtar och pulkor och slår pungen i trappräcken bara för att ni som röstar ska tycka det är roligt. Men så lågt ska jag inte sjunka. Jag ska vinna den här tävlingen med stil...
...
Vet inte om jag är lite väl kaxig. Jag har nämligen utmanat Sofie också. Men den utmaningen känner jag dock att jag inte har så stor chans i. Det går nämligen ut på att vi ska göra varsin låt och stå för the singing själva. Ni som hört mig sjunga vet att det här inte blir en lätt utmaning :P... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Log

Tur jag inte är med i DEN utmaningen. Förresten så måste du ta nåt som DU tycker är roligt, det är ju det tävlingen handlar om. Inte vad du tror alla andra tycker är kul.

Postad 2008-03-13 kl 15:17:22
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: maria

haha, då vill jag vara där! ;)

Postad 2008-03-13 kl 16:55:20
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, erriik and logladyyy sittn in a tree K I S S I N G

Postad 2008-03-13 kl 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback