Lunch

Nu har man kirrat en biljett till hockeyn på fredag. Mycket bra gjort utav mig tycker jag. Åt en gudomligt god lunch idag. Sallad från baguetterian med curry dressing. Skulle kunna leva på det 7 dagar i veckan! Halv timma tills man slutar nu. Hem och dra i sig en kopp java och sen dra med preggo till city gross och handla lite. Valpar hon i kassan så kommer jag skämmas. Får låtsas som om jag inte känner henne. Pratade med henne i luren idag. Jävlar vilka sköna citat jag fick av henne  " Vadå vad är det för fel med att vara lattemorsa, har ju endå inget att göra på dagarna " ... nu lovade ju jag att jag inte skulle skriva ner de hon sa. Men gud har hon inte lärt sig än så får hon skylla sig själv :P...

Kommentarer
Postat av: sis

det där är uppenbarligen ord jag kommer få ångra hårt... men man blir inte smart av att va gravid sägs det. Dessutom borde du tänka på familjärsekritess...

Postad 2008-03-25 kl 15:48:35
Postat av: sis igen

http://www.lindaskugge.se/cldoc/452.htm okej men hur normalt är det att jobba stenhårt som nybliven mamma då? den där är inte riktig hon

Postad 2008-03-25 kl 15:53:57
Postat av: maria

haha evil-eric :P

Postad 2008-03-25 kl 15:59:14
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback