Morgonstunden...

Hade ordnat ledigt för kent på lördag, fixade det för 2 veckor sedan. Igår när jag var på P-möte så fick jag reda på att han som skulle jobba åt mig var dubbel bokad. Lite smått less över situationen... Men min chef hörde och såg att jag blev irriterad, så redan 9.20 i morse så hade han ordnat det åt mig. Vilken lättnad!
...
Nu sitter jag och dricker lite kaffe från City café. Läser genom alla nätets tidningar och såklart skriver i bloggen. Måste få lite mer rutin över skrivandet.. Hörs hej!

PS: Slå på T9 i telefon och knappa in 38223534882... sen kan ni svara mig vad det är för något, och vad det gör i ordlistan...

Kommentarer
Postat av: Ida S

DubbelFitta!

hahaha

Men gud va praktiskt!

Postad 2008-03-06 kl 16:28:34
Postat av: LogLady

Hmmm...vet du vad Erik...såna ord finns bara där om man lagt in dem själv.

Postad 2008-03-06 kl 18:30:55
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: mia

hahahhahaah seriöööööst? :p

Postad 2008-03-06 kl 21:23:13
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback