Snodda kläder

Lång dag idag. Efter jobbet så var det P-möte som varada på tok förlänge. Sen Blev det en sväng in på bauhouse eller va fan de heter. Sen vidare in på Media markt. Hittade en 50 tums samsung som jag blev jävligt intresserad utav. Får se hur det blir med den saken.
...
Syster har fortfarande inte fått någon unge. Tror hon har bluffat oss alla, i själva verket så har hon en grym förkärlek till upp och ner vända vaniljebullar.
...
Imorgon är det fest är det tänkt. Först olearys sen hockey och sen utgång. Måste in på IKEA i morn och tittta efter något sockersött plagg så man får ett ragg ( omedvetet rimmande). Näe men något i plagg väg ska man väll unna sig tycker jag. Borde även införskaffa mig ett par nya mjukbyxor. De jag snodde av putte börjar bli lite utslitna.

Kommentarer
Postat av: Log

Bauhaus.
Du ska på Birsta City menar du? :P

Postad 2008-03-27 kl 20:26:48
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: maria

hurru, skärpning nu. Du kan ju inte skriva ikea när du ska på birsta city, speciellt inte med stora bokstäver. Och ja, det heter Bauhaus. It's german you know ;)

Postad 2008-03-27 kl 22:25:29
URL: http://mariareh.blogg.se
Postat av: Log

Oj va gnälliga vi är. Men det är ju komiskt Erik, du skärper dig ju inte trots vårat gnäll. Misstänker att du tycker det är lite roligt.

En 50 tums tv blir för stort i ditt vardagsrum. 42 skulle jag satsa på...det har vi, alldeles perfekt!

Postad 2008-03-28 kl 10:05:51
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback