Stum ska man va..

Har en diktafon funktion på min telefon. Det har hänt att ett och annat skoj har lyckats hamna med under alla inspelningar. Oftast så slår jag på den och ställer lite ledande frågor för att få det där smaskiga ulåtandet som man kan spela upp senare vid väl valda tillfällen. Just nu är det hockey utlåtanden som är rätt roliga. Men nackdelen med allt de här är att min egen röst också hamnar med.. Ibland tror jag inte det är sant när jag hör mig själv. Jag låtar ju fan som ett R-tard... Kan inte förstå hur folk äns orkar prata med mig.. Värsta var när jag spelade in Hedlund på en förfest. Han berättade en historia om när han blev portad från Oscar. Båda våra röster när vi var på fyllan var helt sjuk. Jag kommer blir tvungen att mixa om min röst en hel del till låt utmaningen annars kommer det låta bedrövligt. Nä undra om man ska satsa på ett liv som stum.... Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: omnämnd

Du har väl raderat det där hoppas jag... annars är det ingen idé att komma fjäskande med "en sexhundring"

Postad 2008-03-25 kl 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback