Timrå - Modo

Nu börjar det likna något. Nu ser det mest ut som om man sovit dåligt när man tittar sig i spegeln. höga krav!!.. Igår var jag på hockey och såg kvartsfinalserien mellan Timrå och Modo. Fy helvete vad nervös jag var innan. Det är ju helt sjukt. Jag brukar inte bli nervös inför någon match.. Men just den här gången var det jävligt nervöst. Aja kan sammanfatta matchen med att Modo börja bra men Timrå avslutade bättre. Så första matchen är vunnen. Nu tippar jag på 5 förluster för Timrå...
...
Igår på dan så satt föresten jag och min Blogg-designer Patrik och fila på ett nytt utseende till bloggen. Får se när det kommer i bruk.  Känner mig nervös inför det också.. Hua vad e det för fel på mig idag.. Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: Log

Men DU ska väl inte vara nervös inför matcherna. Det är ju inte direkt så att du spelar hockey:) Okej om själva spelarna är nervösa.

Ta och snygga till bloggen lite och SKRIV OFTARE!!!!Ska också ändra designen lite, men jag måste ta mig tid. Ska försöka fixa det alldeles själv.

Postad 2008-03-12 kl 15:46:39
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Ullis

Ahaaa.. Å när blir det releaseparty då?

Postad 2008-03-12 kl 15:54:09
URL: http://ensammamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback