Utklassning

Ja jävlar vad hockeyn ställer till det.. har nog aldrig varit så nervös som jag var idag när det stod 0 - 0 i Timrå matchen. Skönt som tusan e det iallafall att vi slagit ut dom. Nu är vi i semi och mer än så tycker jag inte man kan förvänta sig. Så allt som sker nu är en ren bonus.
...
Mitt jobb marathon är just nu i full fart. Pengar rullar in som de ska kommer jag vissla när jag får lönen..
...
Var kul att träffa brorsonen iallafall, det var inga slangar och sånt tok. Han hade en slang på handen för droppet bara. Han var verkligen på bus humör när vi kom dit. Han blev dock lite rastlös eftersom han låg på isoleringen. Men snart får han komma hem igen....

Hörs hej och sov gott!

Kommentarer
Postat av: maria

vem kallar du surkärring? bäst för dig att det inte var menat till mig! :p

Postad 2008-03-19 kl 00:06:52
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback