Buttcracker and oblivopptrar

För er som inte tänkt öla ikväll så måste jag tipsa om en grymt bra film, en utav mina favoriter. Som tur är så behöver ni inte lyfta på arslet heller och bege er till videoteket (finns det något sånt kvar?) filmen går nämligen på tv6 ikväll och heter Den sista mohikanen. musiken i filmen är grymt bra.
...
Efter att jag hade varit på jobbet idag så drog till brorsan för att få mig en kopp kaffe. Hela familjen var samlad pågrund utav att brorsan skulle sätta in en balkongdörr. När väl dörren skulle lyftas på plats så hade alla dragit, inklusive mig:P... var bara mor och far kvar. Men jag hade ett giltigt skäl till min frånvaro, jag begav mig direkt till Christer som fyller år idag ( Grattis ). Där blev man bjuden på ett hejdundrande bullfat, han e duktig Christer :P... Vi hade köpt leksaks helikoptrar som man kan flyga inomhus med till honom. Vilken succe, önskar mig också det när jag fyller år. .

PS: Tog ett kort på syrrans killes buttcrack idag, jag skulle få hundra spänn av henne om jag la upp det här. ska se hur mycket han bjuder över för att slippa hamna här. ( Tror jag får ta en liten paus från sopranos )


Kommentarer
Postat av: djurgårn tills jag dör

Haha, en hundring, jag bjuder på en herrmiddag på oléarys om den inte kommer upp...det var fan värsta mekardike

Postad 2008-05-10 kl 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback