Fitt spelet

Det har kommit ett nytt spel till Nintendo Wii som heter "Wii fitt". Går ut på att man ska göra vissa aurobics övingar framför teven. Jag kunde så klart inte hålla mig när jag var på siba och frågade Sofie " Har ni det där fitt spelet hemma".. Okey låg humor, men jag har gått och skratta åt de där nästan hela dan. Köpte iallafall en datorväska nu på siba. Hel nice var den, fick dock fråga Sofie så den inte var tjejjig.. Mycket som händer i helgen, tror var och varannan människa fyller år. Synd man ska jobba hela helgen. Eller så är det hur bra som hellst, beror på hur man ser det...

Kommentarer
Postat av: sis

ehhh, det är ingen födelsedag som jag borde fira va?

Postad 2008-05-09 kl 16:26:48
Postat av: Sofie

Wii fit...du å din fula mun!

Postad 2008-05-09 kl 18:06:47
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Log

aerobics...

Postad 2008-05-09 kl 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback