Godmorgon

lördags slängde jag i en dvd med en massa mp3 låtar i stereon, nu bara för en liten stund sedan så slutade den spela. Rätt imponerande måste jag säga.... Mina shorts äventyr som jag haft den här veckan verkar vilja straffa mig, Känner mig lite krasslig i halsen. Kanske var lite för tidig iår med att klä av mig. Hur kommer det sig att man får ont i halsen när man tar av sig om benen?... Som ni förstår så är det inte likt mig att vara vaken så här tidigt, Så om ni undrar så är det för att jag har tvättstuga. Nu ska jag få mig lite morgonkaffe så jag blir human igen.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Jag tror inte att det har med dina bara ben att göra, jag har också svinont i halsen, huvudet och bihålorna. Har INTE haft bara ben. Och inte nåt annat bart heller för den delen. Du kanske har umgåtts med fel människor?

Postad 2008-05-07 kl 10:00:19
URL: http://loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback