helg

I lördags var jag på aveny, riktigt skoj var det, tror det aldrig har varit så mycket folk där. Telefon tappade jag, men lyckades hitta igen den. Det är inte smart alls att kliva upp från bordet och låta telefon ligga kvar. Började kvällen med inflyttningsfest där Henke blev lite för överförfriskad och tappade förståndet. Han fick sig en liten hårförlägning...

image31


Det var visserligen strångt utav han att gå ut med det där i. Men han hade kanske inget val. Macke klippte honom senare på natten. Har dock ingen bild på det... Men nu när den här helgen varit så ska jag göra en Hedlund och köra en krog fri månad. Dock ska jag lyckas lite bättre än honom och inte köra en tvådagars redan helgen efter man lovat sig det:P ...
...
Nu ska jag dundra ner till putte och äta lite mangopaj och dricka kaffe...

PS: nu lovar jag starkt att jag ska bli bättre på att skriva.!!



Kommentarer
Postat av: sis

ska ja va me re nån da?

Postad 2008-05-05 kl 15:44:05
Postat av: helly

Hehe... fin frilla! vafan fick ni håret ifrån då? kan du fixa en tid åt mig? vill oxå ha löshår ;) hehe...

Postad 2008-05-05 kl 20:18:59
URL: http://helldorf.blogg.se
Postat av: Anna S

Vilken snygging!

Postad 2008-05-06 kl 15:20:05
URL: http://taureau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback