I väntan på Harry Potter filmen

Fan jag måste få inspiration. Kan ju inte vara så att man är snart 26 år gammal och har upplevt allt redan. Men vill ni veta en sak. Den sista HP filmen kommer bli i två delar.. vardera på typ en 2,30 lång. Så sista filmen blir en härlig 5 timmars film. Det är något att se fram emot de. Sofie och Pernilla har lovat att klä ut sig till nästa films premiär. Självklart så har ju jag också lovat att klä ut mig. Fan att man ska ställa upp på alla tokerier. Men till er alla som väntar på nya filmen, här har ni något ni kan förgylla vardagen med ...



Kommentarer
Postat av: Sofie

Harryyyyyy! :D

Postad 2008-05-21 kl 14:59:01
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Loglady

Kul! Är det du själv som gjort den? :P

Postad 2008-05-21 kl 16:36:45
Postat av: Micke

Jag kan ta alla dina "..... jag å Mr Stansilav". Men klär du ut dig på premiären så måste jag nog ta avstånd från dig, eller iaf en paus i förhållandet.

Postad 2008-05-23 kl 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback