kängan

Tänkte sitta uppe inatt och titta på NHL finalen. Men jag kom på att matchen nog skulle vara slut 20 över fyra på natten. Ska man sedan upp kl 8 så är det nog inte sådan bra idé.. Nu förlorade Detroit så det var nog lika bra att jag inte såg det.
...
Läste mitt horoskop i ST i morse. Tydligen ska jag vakta (akta?) min tunga idag. Finns risk att jag kommer säga något som jag kommer att få ångra. Ska bli spännande och se vad det blir. Kanske farsan får sig en känga idag som ringde halv 8 i morse. Eller kanske syster ska få sig en känga som hela tiden klagar på att jag inte hör av mig när det i stort sett bara är jag som hör av mig till henne...
...
Snart blir jag husägare. Ska nämligen vara hus och kattvakt åt brorsan. Ni hör ju själva vad geekit det låter!!. Men det ska bli skönt att kunna vara ute på gräset lite. Tungt att sitta i lägenhet hela tiden.. aja kaffe om 43 min. Hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: syster

vafan drick kaffet INNAN du kliver upp ur sängen så kanske du får ett bättre humör, morgonsurhet är sååå 80 tal

Postad 2008-05-29 kl 10:34:47
Postat av: stanislav

Humöret är strålande, men hur är det med ditt?

Postad 2008-05-29 kl 10:37:51
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: LogLady

Husvakt? Hahahahaaa, var man inte det nä man var tonåring? :D

Postad 2008-05-29 kl 11:13:46
Postat av: stanislav

Visst var det så? Men det är vell det man alltid kommer vara i deras ögon när man e minst.

Postad 2008-05-29 kl 11:21:01
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: maria

ååh då blir de husfest förstår jag ;P

Postad 2008-05-29 kl 20:04:38
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback