Se det från den ljusa sidan

4 timmar och 40 minuter till avslutat arbetspass, första jag ska göra är att åka på Clas Ohlson och köpa lysrör.  I torsdags gick nämligen lysröret sönder i badrummet! Jag har snart duschat i mörker i en vecka!! Köpte ett lysrör igår, satt i det och såg verkligen fram emot att få se vad jag gör i duschen. Tyvärr så visade det sig att det satt två lysrör där. Inte lätt att se i mörker. Har aldrig varit så snabb på toan heller, har inte kunnat sitta och läsa nått. Aja det är kanske inte va ni vill höra.
...
Sen måste jag fixa systers internet idag. De har ringt och grinat i telefon för att dom e utan internet. Hade kunnat fixa det i söndags, men det är så roligt att hålla dom på sträckbänken. Aja nu ska jag knalla ner på City café och köpa mig en smarrig kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback