Utmaningen

jag har blivit utmanad av Loglady!

Vad gjorde du för 1 år sedan?

2007. 25 år.

Spenderade sommaren med att snickra ute på alnön. Lärde linus att åka snowboard på vintern. Umgicks med vänner och levde livet

Vad gjorde du för 5 år sedan?


2003. 21 år.
Hade fått jobb. (det jobb jag har nu). Körde Opel corsa med "rally dörr".  Tror det var det här året jag var i fjällen 5 - 6 gånger.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998. 16 år.
Hade precis börjat gymnasiset, Gick samhälle till att börja med, Gick inte alls så bra. Kanske hade gått bättre om jag hade gått på lektionerna. Hade lagt mopeden på hyllan. Man var ju ingen geek som åkte moppe när man var 16, var ju bara 14-15 åringar som gjorde det. Åkte snowboard istället för slalom. Skrev in mig på körskolan och började övningsköra.

Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993. 11 år.
Gick i femman. Hade Vanja som klassförståndare. Lyssnade på  Basic element, Haddaway och alla de där andra mega dance artisterne. Gick mycket på "gården" och lallade på. Undra om jag inte fick upp ögonen för slalom det här året. Var iallafall fortfarande ett barn i sinnet.

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988. 6 år.
Mina föräldrar sken som en sol när de såg mig. De ansåg att de skapat en perfekt son. Jag var ett socialt geni med mina äppel kinder, fanns inte en tant som inte vill nypa gossen i kinden. Men det här året trodde vi alla att allt skulle gå förlorat. Efter att jag bevittnat ett bråk med vår katt Pellan ( hette Pelle först men vi insåg att det inte riktigt var rätt namn ) och grann katten så gick jag dit och lyfte upp henne, Katten frästa till och drog klorna rätt över kinden. Detta var dan före innan vi skulle åka till Grekland. Mamma körde upp mig på vårdcentralen och de ansåg att det inte var någon fara med mig. På planet ner så tyckte flygvärdinnorna så synd om mig, sjukt mallig man var då.

Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983. 1 år.
Ja det var ju nästan här allt började. Min mor och far hade kommit underfund med att mina syskon inte blivit några ljushuvuden. Så dom hade bestämt sig 2 år tidiagare att göra ett nytt försök. Nu när jag var ett år hade jag precis lärt mig att cykla


 


 

 

 

Jag utmanar: Maria, Sofie och syster


Kommentarer
Postat av: LogLady

Poser redan då? ;)

Postad 2008-05-15 kl 14:17:45
Postat av: sis

haha, som om du va planerad då..haha trodde du det Geek

Postad 2008-05-15 kl 14:58:53
Postat av: Sofie

Jag har redan gjort den där...och jag utmanade dig den gången, vilket du ignorerade.

Postad 2008-05-15 kl 19:48:55
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Pernilla

Du såg ut som en riktig tant-nypa-i-kinden-unge :D;) haha

Postad 2008-05-15 kl 21:49:22
Postat av: Loglady

Kan inte du sätta ihop en egen, alldeles galen utmaning? Med såna frågor som bara du skulle kunna komma på :D

Postad 2008-05-16 kl 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback