Årets julklapp

Årets julklapp är en upplevelse. Det kan vara allt från teater till bergsbestigning. Snacka om att jag kan ge bort bra presenter iår. Billigt blir det också. Jag ger helt enkelt bort en dag med mig. Det är en upplevelse kan jag säga. dom får helt enkelt följa mig i min vardag. Det blir spännande från morgon till kväll. Har dom otur så väljer dom dock en dag när jag ligger bakis på soffan. Men trots att det låter tråkigt så kommer dom få uppleva en och annan bakis fjärt som garanterat kommer att följa med dom resten utav livet...
...
Snöade nyss, blev faktiskt riktigt glad över det. Men det slutade lika snabbt som det började. Så jag får nog vänta ett lite längre till knarrande skosulor... Ikväll ska jag toll Kim och Jocke och se på hockey. Ringde i morse och bjöd in mig själv.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback